Re: Monitory, wy¶wietlacze, by³o: Odp: Notebook vs. "tradycyjny" pecet

Autor: Grzegorz Ba³ysz (grisza_at_cpi.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 19:59:57 MET

> A mia³ kto¶ mo¿e okazjê posiedzieæ przed monitorem LCD? Jak wra¿enia?

hm.. nie przed monitorem ale regularnie dzien w dzien siedze przed LCD
notebooka.
Moim zdaniem rewelacja, nie mam zadnych problemow z oczami oraz (co mi sie
czesto
zdarzalo przy zwyklych monitorach) bólów g³owy. Rozdzielczosc 1024x768, nie
wiem jakie
odswiezanie, notebook ibm thinkpad 600x. Niestety LCD ma tez wady,
mianowicie
chodzi mi o beznadziejne odwzorowanie i intensywnosc kolorow.

--
serdecznie pozdrawiam,
Grzegorz Ba³ysz  //  0-501 55 21 21