Re: HP 6 L - serwis ??

Autor: Paweł Meller (pawel_meller_at_ceac.com.pl)
Data: Fri 19 Jan 2001 - 16:59:25 MET

Użytkownik Wojtek <rzutnik_at_friko6.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:abcg6t8381efp0nr2q8lip5qfcfgqhkt26_at_4ax.com...
naprawie T A N I O ww. drukarkę ?
raz. :-( Autoryzowany serwis chce za
tylko 3 miesiące gwarancji. Swoją
odpowiedzi proszę kierować na priv.,

> Wymienić można, ale kupić można tylko w serwisie HP i to z usługą - a
> chcemy aby było taniej.
> Gumka się ściera i przez to się obniża, podłożenie spowoduje jej
> podniesienie i to właśnie pomaga na pewien czas, aż gumka się nie
> ugniecie i ponownie nie wytrze.
> Zaznaczam, że metoda ta nie zawsze działa. Czasami pozostaje tylko

Mielismy w firmie DOKLADNIE taki sam problem z DOKLADNIE ta sama drukarka.
Brala papieru za duzo albo wcale. W serwisie stwierdzili, ze wszystko OK. Po
prostu zalezy to od rodzaju papieru. Najlepiej zalatw z jakiegos szrotu
wlasnie te gumowe, male rolki. Pomoze.
Paweł Meller