Re: HP 6 L - serwis ??

Autor: Wojtek (rzutnik_at_priv6.onet.pl)
Data: Fri 19 Jan 2001 - 13:24:19 MET

>Witaj,
>troszke nie rozumiem.
>Co mi da podlozenie czegos po gumke, nie lepiej ja od razu calą wymienic ?
>Czyscilem juz elementy, o ktorych wspominales, niestety bez skutku :-(

Wymienić można, ale kupić można tylko w serwisie HP i to z usługą - a
chcemy aby było taniej.
Gumka się ściera i przez to się obniża, podłożenie spowoduje jej
podniesienie i to właśnie pomaga na pewien czas, aż gumka się nie
ugniecie i ponownie nie wytrze.
Zaznaczam, że metoda ta nie zawsze działa. Czasami pozostaje tylko
wymiana.