A moze tak ....

Autor: Andrzej J. Turowicz (at_at_buchalter.com.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 21:04:46 MET

CTX 19 +USB4 HUB
Jest tani i ma doskonaly kontrast, bardzo wysokie rozdzielczosci odtwarza
jako 120Hz,
mam kilka miesiecy i mam tez Hewlett-Pckard.
 Jest to kwesta gustu ale moim zdaniem moje monitory CTX i HP róznia sie
jedynie cena.
Nawet uwazam ze obraz CTX jest przyjemniejszy temperaturowo.
Mam tez monitor 19" na kineskopie trynitron SONY.
 Co za denerwujace pasy poziome { refleksy drucików na których powieszona
jest maska kineskopu }
 nie widzialem ich z poczatku, ale teraz kiedy tylko popatrze na ten monitor
to zaluje pieniedzy wydanych na ten knot.