Re: A moze tak ....

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 19 Jan 2001 - 07:48:35 MET

> CTX 19 +USB4 HUB
> Jest tani i ma doskonaly kontrast, bardzo wysokie rozdzielczosci odtwarza
> jako 120Hz,
> mam kilka miesiecy i mam tez Hewlett-Pckard.
> Jest to kwesta gustu ale moim zdaniem moje monitory CTX i HP róznia sie
> jedynie cena.
> Nawet uwazam ze obraz CTX jest przyjemniejszy temperaturowo.
> Mam tez monitor 19" na kineskopie trynitron SONY.
> Co za denerwujace pasy poziome { refleksy drucików na których powieszona
> jest maska kineskopu }
> [...]
Potwierdzam denerwujšcš wadę kineskopów Trinitrom.
Dlatego założycielowi niusa radzę wybrać monitor o tradycyjnym kineskopie o nak najlepszych parametrach szczególnie gdzy będzie używał go w programach typu CAD/CAM. Ponadto nie we wszystkich monitorach tak ładnie i dobrze prezentuej się płaskie szkło, pasy sš szczególnie ostre na jasnym ekranie. Ponadto tradycyjne kineskopy lepiej wyœwietlajš "koleczka".
Pozdrawiam.