Re: Ktora nagrywarka TEAC 4/4/32 czy LG 8/4/32

Autor: Kysy (khabowsk_at_diablo.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 12:14:36 MET

Użytkownik "Kamil" <kam0200_at_yahoo.com> napisał w wiadomości
> Witam grupowiczow,
> pewnie juz na temat tych nagrywarek powiedziano duzo na tej grupie,
> ale pozwole sobie zadac jeszcze jedno konkretne pytanie:
> Ktora z nich kupic ? TEAC 4/4/32 za ok. 500 zl
> czy LG 8/4/32 za ok. 560 zl ?
> Prosze o rade
>
> --
> Pozdrawiam Kamil
> --- e-mail: kamil_p_at_w.pl

Teac to solidność i trwałość (jak na nagrywarki), ale wiadomo, że kusi
większa prędkość przy podobnej cenie. Zalezy więc od zastosowań. Nagrywasz
płyty okazjonalnie, więc postaw na solidność i pewność. Różnica czasowa to
20 kilka minut a kilkanaście (tego nie jestem pewien), ale w końcu możesz to
sam sobie wyliczyć.

Kysy