Re: Plynne odtwarzanie obrazu na karcie TV

Autor: Kysy (khabowsk_at_diablo.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 12:12:16 MET

Użytkownik "mat" <kaktus1_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Plynne odtwarzanie obrazu na karcie TV
>
> No wlaœnie. Dlaczego po zainstalowaniu oryginalnego oprogramowania
> obraz TV jest odtwarzany nie płynnie. Czy jest to wina karty ??? Karta
> nazywa sie TTT z radiem i telegazeta, model CPH058; BT878

Jest szansa, że odtwarzanie obrazu masz ustawione na tryb Preview, co daje
pewną pikselozę i właśnie niepłynność w odtwarzaniu. Spróbuj znaleźć opcję w
oprogramowaniu, która przełączałaby karte w tryb Overlay. Jak masz chipset
rivy to możesz mieć z tym problemy innej natury, ale tez do przezywciężenia.
Karta jest nieco tropikalna i nigdy o takiej nie słyszałem, ale sam
ChipsetBT878 być może zezwoli Ci na odpalenie jedynego porządnego programu
JTV. Polecam strony www.tvmania.pl, tam dowiesz się wiecej. Jeszcze więcej
na liście dyskusyjnej nntp://news.tvmania.pik-net.pl a tam już są działy
poświęcone różnym zagadnieniom.

Powodzenia
Kysy