Re: Stara plyta Asus P55SP4

Autor: Rafał Kumorek (kumorek_at_sawan.com.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 12:19:56 MET

> "Robert K." wrote:
>
> Czy płyta główna sprzed kilku lat Asus P55SP4 (Socket7) może pracować
> z procesorami MMX, np. Pentium 200MMX lub K6-200? Procesory tez stare
> ale takie mam

Ja mam P55T2P4 na HX i pomimo tego, że była projektowana przed MMX to
ASUS mówi, że będzie to pracowało. Powiem więcej na www.tomshardware.com
wyczytałem, że obsłuży nawet K6-II/III o zegarze 500(6*83).
Plyta takiego mnoznika nie ma, ale jak AMDek zobaczy mnoznik 2x to
interpretuje to jako 6x. Co więcej przy AMDeku nie trzeba się juz
martwić o barierę cachowania tylko 64 MB bez kostki TAG. AMD ma swoje
mechanizmy cachowania i potrafi to obejść.
To tyle !

Rafał