Odp: Celeron 466 na 100%

Autor: Marcin (martomczyk_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 23:50:31 MET

W biosie (Cpu Soft Menu) ustawiasz CPU OPERATING SPEED na USER DEFINE a
częstotliwośc magistrali (Ext. Clock ) na 75 a mnoznik na 7 i po
wymnizeniu wychoszi ci
525Mhz napięcie zostaw bez zmian ale jak ci bedzie sie wieszal to zwieksz na
2.05 lub 2.1V
tylko nie wszystkie chyba sie kreca na 525.

Mam nadzieje ze zadziala

pozdrowienia Marcin:))))
Użytkownik HubertB <hubertbilski_at_ofi.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:943qji$32i$1_at_news.tpi.pl...