Re: Importowanie poczty?!?! Outlook 5

Autor: dugi (kosz_at_go2.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 05:32:43 MET

mialem taka sama przesiadke systemowa i wszystko bylo ok, ale sprawdz cos
takiego:
normalnie outlook pakuje wiadomosci do folderu:
.../windows/dane aplikacji/identies/<jakis numer>/microsoft/outlook
problem moze tkwic w tej nazwie katalogu <jakis numer>, czesto zostaje
zmieniona, powodzenia
dugi
www.dugi.prv.pl