Jak to jest z akceleratorami grafiki ?

Autor: Andrzej Litewka (andx_at_poczta.fm)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 22:30:17 MET

Jak do końca wygląda sprawa akceleratorów (sam mam zwykła kartę PCI 2MB).
Pamiętam, że na początku były dostępne jako dodatkowy moduł rozszerzający na
złacze PCI.
Z tego co wyczytałem poźniej akcelerator zaczał stanowić intgralną część
wszystkich nowszych kart. Od kiedy takie coś zaczęto stosować ?
Czy tak jest faktycznie ?
Dlaczego nadal widzę w ofertach akceleratory i to na złacze AGP ?
Czyżby nowe karty AGP nie miały akceleracji ?
Akcelerator AGP ?
Czyżby było więcej niż jedno złacze AGP na płycie głównej ?
W jednym karta grafiki a w drugim akcelarator ?
Czy może mi ktoś wyjaśnić o co tu chodzi ?

--
TNIJ CYTATY, bo jest śmietnik !