Re: Jak to jest z akceleratorami grafiki ?

Autor: Pierdas (pierdas_at_interia.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 23:16:48 MET

Zapomnij o czasach w których akcelerator i karta graficzana to dwie rózne
Użytkownik "Andrzej Litewka" <andx_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Jak do końca wygląda sprawa akceleratorów (sam mam zwykła kartę PCI 2MB).
S3trio?

> Pamiętam, że na początku były dostępne jako dodatkowy moduł rozszerzający
na
> złacze PCI.
Zapomnij o czasach w których akcelerator i karta graficzana to dwie różne
płytki

> Z tego co wyczytałem poźniej akcelerator zaczał stanowić intgralną część
> wszystkich nowszych kart. Od kiedy takie coś zaczęto stosować ?
Bravo, umiesz czytać. Nie pamientam.

> Czy tak jest faktycznie ?
Oczywiście.

> Dlaczego nadal widzę w ofertach akceleratory i to na złacze AGP ?
A na jakie inne byś chciał.

> Czyżby nowe karty AGP nie miały akceleracji ?
W tym sęk, że wszyskie mają, nawet te najgorsze.

> Akcelerator AGP ?
Problem twój chyba polega na tym, ze kiedyś karta to kart, akcelerator to
..,
a dzisiaj na jedną płytke mówią raz tak, raz tak.

> Czyżby było więcej niż jedno złacze AGP na płycie głównej ?
Nie spotkałem. Nie wiem poco, są karty z kilkoma wyjściami.

> W jednym karta grafiki a w drugim akcelarator ?
Oczywiście. W sklepie nie znajdziesz już chyba osobno ( na AGP oczywista),
od kupla możesz kupić jakieś stare voodo (sam ma do dzisiaj 2)

> Czy może mi ktoś wyjaśnić o co tu chodzi ?
Oczywiście. Próbuje jak najlepiej