Re: Creativ Geforce 256 Pro

Autor: Voder (voder_at_debesciak.delta.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 10:01:22 MET

JaccekZ <jziegler_at_kki.net.pl> wrote:

> I jak masz plyte, która wytrzyma ten apetyt na prad gf256pro i odpowiednio
> mocny (min 300W) zasilacz.

Plyta Abit BX133 -- zasilacz khuh ktoz to wie ;>>, wsadzilem ja na poklad
odpalilem no i chyba dziala, coprawda BC4 przy odpaleniu opcji diagnostic
restartuje mi kompa ale jeszcze nie ustalilem przyczyn...byc moze to wina
zasilacza.
Co innego mnie zaintrygowalo ....ten geforce jest z wyjsciem S-Video a na
stronach creativa nie udalo mi sie znalezc modelu anihilatora pro geforce256
z wyjsciem TV....Ktos cos wie blizej na temat tej karty ?? oznaczenie na
laminacie CT 6970, w systemie instaluje sie jako Creativ 6979...drivery
fasttrax`y nie za bardzo mi chcialy wspolpracowac z nia (coprawda malo walczylem
bo pora byla pozna i oczeta mnie do lozka ciagnely)....

Voder