USB

Autor: Sampek (sampek_at_poczta.fm)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 21:47:31 MET

Otoz mam drukarke Epson Stylus 580 podlaczana do portu usb! no i tez mam z
tym problem! chodzi o to ze co prawda gdy podlacze ja do komputera do usb
automatycznie ja wykrywa i chce instalowac sterowniki ale potem podczas
instalacji z plyty instatacyjnej program ma problem z polaczeniem sie z
drukarka i informuje mnie ze drukarka jest zainstalowana ale przed
drukownaiem musze sprawdzic ustawienia portu drukarki!!
Wydaje mi sie ze poprostu w moim komputerze(Windows ME) nie ma zainstalowane
go USB! Bo np jak wchopdze we wlasciwosci tej drukarki i w miejscu gdzie
mam do wyboru port z ktorego drukara ma korzystac to nie ma tam do wyboru
USB!
Co mam zrobic jak zainstalowac port usb gdzie to zrobic???

Z gory dzieki za wskazowki i pomoc

Pozdrawiam Michal
sampek_at_poczta.fm