Re: Abit KT7+Raid i w2k

Autor: Marcin Kulas (hitower_at_booster.alpha.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 21:49:36 MET

Radoslaw Sokol wrote:
> W tym, że nie czytasz dokumentacji do instalowanego systemu :)
> Naciśnij F6 w czasie instalacji i dołóż sterownik do RAIDa z dyskietki,

Wiem, zlamerzylem. Doczytalem sie pare minut pozniej,
ale mialem juz system rozdlubany. :) Teraz odpisuje ze sprzetu kumpla.
Moj sie wlasnie ladnie instaluje.

> BTW to pytanie raczej na pl.comp.os.winnt powinno iść, nie sądzisz? :)

Niby racja, aczkolwiek problem ten napotkalem po raz pierwszy
wlasnie po wymianie plyty na KT7. :)

Tak czy inaczej zamykam sprawe. Problem rozwiazany. Dzieki.

--
hitower_at_booster.alpha.pl
Wind catches lily scatt'ring petals to the wind: Segmentation fault.