Odp: USB

Autor: PiKo (pteh_at_kki.net.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 00:24:36 MET

Użytkownik "Sampek" <sampek_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Otoz mam drukarke Epson Stylus 580 podlaczana do portu usb! no i tez mam z
> tym problem! chodzi o to ze co prawda gdy podlacze ja do komputera do usb
> automatycznie ja wykrywa i chce instalowac sterowniki ale potem podczas
> instalacji z plyty instatacyjnej program ma problem z polaczeniem sie z
> drukarka i informuje mnie ze drukarka jest zainstalowana ale przed
> drukownaiem musze sprawdzic ustawienia portu drukarki!!
> Wydaje mi sie ze poprostu w moim komputerze(Windows ME) nie ma
zainstalowane
> [...]
Ja przez taki sam przypadek wtopilem pare stów bo zlożyłem zestaw dla
klienta i musiałem kupić inna drukarkę (HP przez LPT) bo po USB nic nie
chciało chodzić chociaż wszystko z USB bylo w porządku. Nie sprawdziłem
tylko czy kabel USB który kupiłem jest tym kablem który podaje jako
bezwzględnie wymagany Epson.

--
PiKo
pkonc_at_poczta.onet.pl