kamera....

Autor: hawlik (hawlik_at_pnet.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 19:14:22 MET

Witam.
Mam takie pytanie.
Jaki zoom maja kamery internetowe???
Tzn z jakiej odleglosci mozna filmowac aby twaze postaci byly bez problemu
rozpoznawalne???
Mam taki plan aby zamontowac sobie taka kamere na balkonie i w ten sposob
bez ruszania dupy ze stolka sprawdzac kto stoi przy futtce...:)
NIe wiem czy to jest plan wykonalny ale...... taki tylko pomysl:)

Jesli ktos mam jakies doswiadczenia w tej dziedzinie to prosze o dop.
jakies modele szczegolnie polecane????
jakies szczegolnie nie polecane????
nie chcial bym wydac na to zbyt wielkiej kasy....
ile wogole kosztoje jakas przyzwoita kamera??? (przyzwoita czytaj taka zeby
cos bylo widac)

Za wszelkie info z gory dzieki.
Pozdrawiam