Re: kamera....

Autor: Stanislaw Chmielarz (stach_at_uniprojekt.com)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 20:25:34 MET

On Tue, 16 Jan 2001 19:14:22 +0100,
hawlik <hawlik_at_pnet.pl> wrote:

>Mam taki plan aby zamontowac sobie taka kamere na balkonie i w ten sposob
>bez ruszania dupy ze stolka sprawdzac kto stoi przy futtce...:)
>NIe wiem czy to jest plan wykonalny ale...... taki tylko pomysl:)

Bez problemu. Zainstalowalem cos takiego podlaczone do drugiego wejscia
w telewizorze ... Pilotem mozna sobie wrzucic na ekran obraz z kamery
jak ktos zadzwoni domofonem.

>nie chcial bym wydac na to zbyt wielkiej kasy....
>ile wogole kosztoje jakas przyzwoita kamera??? (przyzwoita czytaj taka zeby
>cos bylo widac)

Jak chcesz cos widziec to musisz zaplacic :-)))
U mnie na stronie jest link do dystrybutora urzadzen do systemow
alarmowych, ktore instaluje czasami ...

Stanislaw Chmielarz
mailto:schmielarz_at_uniprojekt.com
http://www.uniprojekt.com