Re: Sony G200?

Autor: Sebo (seboo_at_box43.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 19:18:08 MET

Użytkownik "Jahu" <jahu_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> Jak sprawuje się w/w monitor? Słyszałem że może mieć problemy z geometrią.
> Czy warto wydać na niego tyle kasy, czy może pomyśleć o czymś tańszym?

wg mnie zajebisty !!! mam go od czwartku i jest prawie super (piksel
przepalony pojutrze wymieniam) a oprocz tego monitorek b.dobry (ostrosc,
kolorki itd) tylko ten joysticzek do menu troche wkurzajacy. W sumie to
chcialem kupic NECA fe750 ale b. ciezko go dostac( i jest drozszy od
soniawki) wiec z braku laku wybralem g200 i jestem zadowolony !!!!