Re: Lexmark Z32, Epson 480

Autor: Frezzer (frezzer_at_wp.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 18:50:11 MET

Użytkownik "Nowicki Piotr" napisał w wiadomości

> Ja mam SC 760 i zużywam jeden do dwóch nieorginalnych wkładów miesięcznie
> nic. A nawet głowice rzadziej się zapychają niż na oryginalnych!!
> Do tej pory używałem wkładów Armor.

Widac, ze poprawili jakosc zastepczych wkladow,
aczkolwiek glowica powinna wystarczyc na ok 12 wymian pojemnikow, tak mi
kiedys powiedzial przedstawiciel firmy Techmex, a koszt wtedy bedzie wynosil
ok 300 zl. za glowice.Wiec nie wiem czy to bedzie sie w dalszej eksploatacji
oplacalo.

~~
Pozdr.
Frezzer