Re: Myszka genius

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 18:46:52 MET

> Szukam jakiejs niedrogiej myszki, ogladalem dzis Logitechy i zobaczylem
> jednego geniuszka ze scrollem. Genius wygladajacy identycznie jak
> Logitech(S-48OEM) byl duzo tanszy (25 zet). Co myslicie o geniuszku? Uzywa
> ktos tego dluzej niz pare miesiecy i jest zadowolony?

Hej!
Ja miałem (właściwie jeszcze leży w szufladzie) myszkę
Genius NetScroll z kółkiem. Jest dość dobra, ma świetne
sterowniki. Jedyna wada to rolki i kulka, często trzeba
je czyścić. I nawet gdy są czyste, to też rolki potrafią
ślizgać się na kulce. Szału można dostać gdy przesuwasz
myszkę a kursor stoi w miejscu. Rysowałem te rolki grubym
papierem ściernym, naciągałem na nie gumki z wentyla...
Niewiele to pomagało. Wrzuciłem tę myszę do szuflady
i kupiłem mysz optyczną MS Intellimouse Explorer. Trochę
to kosztowało, ale warto. Mysz działa wspaniale, i tylko
oprogramowanie mogło by być trochę lepsze. Nic nie jest
doskonałe. Jednym słowem, jeśli nie przeszkadzają ci
problemy z kulką to Genius jest OK.

Pozdrowienia.
Wonder.