Win2000 - jak przenieść na nowy dysk - pomocy!

Autor: Marcin 'Prusak' Frątczak (prusak_at_silesianet.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 14:19:59 MET

Witam.

Zmieniam dysk. Mam zainstalowane Win2000. Skopiowałem zawartość obu partycji
na nowe dwie partycje z nowego dysku, partycja primary jest aktywna, stare
partycje miały FAT32, nowy też, ale nie chce boot'ować. Co zrobić?
Próbowałem przenieść system sys.com :))))))) ale czegoś takiego nie ma :(
Podobnie format nie ma parametru /s. Nie chcę od nowa instalować Win i
programów, przenosić wszystkich danych - niektórych się chyba nawet nie da.

Jakie jest roziwązanie?
POMOCY!!!

--
Pozdrawiam