Re: Win2000 - jak przenieść na nowy dysk - pomocy!

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 14:29:47 MET

On Tue, 16 Jan 2001 14:19:59 +0100, "Marcin 'Prusak' Fr?tczak"
<prusak_at_silesianet.pl> wrote:

>Zmieniam dysk. Mam zainstalowane Win2000. Skopiowałem zawartość obu partycji
>na nowe dwie partycje z nowego dysku, partycja primary jest aktywna, stare
W NT do partycji sa przypisane numery i chyba twoja nowa prat. primary
to nie jest c: i dlatego nie startuje...Mialem tak samo z NT4, troche
sie musialem nagimnastykowac, ale w koncu poszlo - i chodzi. Najpierw
walczylem ze zmienianiem liter przy partycjach, exportowanie ustawien
(czy jakos tak), potem uruchomilem inst. NT, wybralem repair i jakos
ruszylo.
Ale jest prostsza metoda: uzywasz Ghosta i nie masz zadnego problemu.

Pozdrawiam
Jarek

email: Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl