Re: Prosba o pomoc z Duronem

Autor: Grzegorz Swiecanski (grzegorz.swiecanski_at_poczta.fm)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 20:10:58 MET

Uzytkownik "Jarek G." <Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl> napisal w
wiadomosci news:7ir56tk9mlkhe8vrldc45kvfg83v1dp6ad_at_4ax.com...

> No to z Twoim gustem nie dobrze, oj niedobrze... ;))
> AMD, tak jak i VIA nic to nie namiaszalo (tak ogolnie).
> Mam KT7 RAID, D600>900, Leadtek MX, SB128 i pod w2k Q3 chodzi jak
> przecinak, nic nie trzeszczy etc.
> Ja bym sie skupil na tym wymienionym procku.. Moze to z tym konkretnie
> egzemplarzem cos nie tak?

No to mnie troche zle zrozumiales...

Chodzilo mi wlasnie o to ze to TEN EGZEMPLARZ ma problem z 3DNow lub MMX ...
Sam mialem taki egzemplarz - gdybys dokladnie posta przeczytal zanim cos
napiszesz to zauwazyl bys...

Pozdrawiam !

PS. Procka wymienilem ale teraz sa inne problemy - chyba znowu reklamacja
!!!
Szlag by trafil AMD za takie badziewie, tzn. za to ze nie do konca
sprawdzone sprzedaja... A moze to po prostu jakis dystrybutor kupil po cenie
zlomu i teraz ludziom pcha - bo cos mi sie to strasznie podejrzane wydaje...
Spojrzcie na posty sprzed... miesiaca i policzcie ile jest postow typu
"zamrazanie ekranu" w grach, DivX'ach i niech nikt nie pisze ze to wina
sterow... wszystkie mozliwe kombinacje na wszystkich Windowsach... Dodam ze
temp proca OK ! Plyta GigaByte'a, zasilacz 300W (wymieniony)... Jutro jade
do goscia ktory tez ma Durnia - sprawdze procesor.. Jezeli to jego wina to
dam znac na grupe - jak nie to "sie pochlastam" !!

Pozdrawiam !