Re: yamaha 4416e nie czyta plyt

Autor: Grzesiek Gajewski (gayos_at_interia.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 20:50:20 MET

Uzytkownik "Jarek Druzd" <raven_at_ae.pl> napisal w wiadomosci

> Mialem to samo na swojej yamah'ce, otworzylem nagrywarke - wyczyscilem
> calosc z kurzu + przescilem soczewke lasera specjalnym plynem. Zlozylem
> calosc, podlaczylem do komputera i smigala jak nowa.

W zasadzie nawet nie trzeba zadnego plynu, choc na mokro lepiej ;-), tylko
na sucho przetrzec delikatnie soczewke wacikiem. Bowiem nawet najmniejsze
pylki kurzu rozpraszaja wiazke lasera no i kupa.
Ja to robie odpowiednio uformowanym wacikiem do czyszczenia uszu - koncówke
wacika dopasowuje ksztaltem do soczewki (robie wglebienie), pryskam wacik
"Cleanser IPA" i czyszcze soczewke obracajac wacikiem. Spokojna glowa -
soczewka jest delikatna i sie rusza na swoich zawiasach, ale jeszcze nie
uszkodzilem. Potem mozna jeszcze przeczyscic tak samo, tylko ze na sucho. No
i dziala jak nowy czytnik.

--
Grzesiek Gajewski
gayos_at_interia.pl