Re: DWIE KARTY MUZYCZNE? jak to może chodzić?

Autor: Grzesiek Gajewski (gayos_at_interia.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 20:50:26 MET

Użytkownik "Wiktor Sywula" <wswiktor_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości

> heh, jak potrzebujesz duzo wyjsc to kup sobie SoundBlastera Live Platinum.

Tu nie chodzi o ilość wyjść, ale o to aby dwa utwory mogły być odtwarzane
jednocześnie na dwóch różnych wyjściach audio. Dlatego potrzeba 2 karty
dźwiękowe.

Osobiście używam BPM-Studio w wersji 3.0.5 na kartach Vortex2 (jako monitor)
i CMI 8738 on-board (jako wyjście audio). Działa pięknie, bez opóźnień.
Ale testowałem również samą kartę Vortex2. Należy wtedy ustawić monitor jako
np. "DirectSound Driver - Rear", a wyjście na głośniki jako "Front". I mamy
dwa różne kanały audio. Działa również w porządku, ale czasem coś przerywało
odtwarzanie.

Darek - masz nowszą wersję BPM? Szczegóły na priv.

--
Grzesiek Gajewski
gayos_at_interia.pl