Re: yamaha 4416e nie czyta plyt

Autor: Jarek Druzd (raven_at_ae.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 17:20:57 MET

On Sun, 14 Jan 2001, Sebastian wrote:

>Dzieki....niestety ta awarie juz kiedys mialem, teraz jest o wiele
>gorszy pr oblem gdyz nagrywarka zachowuje sie mimo przemieszczania sie
>wozka lasera ta k jakby nie bylo plyty....lub tez czyta i czyta i
>czyta, i na koncu zawiesza sie i nie moge wyciagnac plyty. Wiec laser
>luzno sie przemieszcza, "swieci", a plyty nie widzi....coraz bardzie
>wydaje mi sie ze gruchnela jakas elektron ika. Nawet zrobilem upgrade
>ponowne bios i nic nie pomoglo.

Mialem to samo na swojej yamah'ce, otworzylem nagrywarke - wyczyscilem
calosc z kurzu + przescilem soczewke lasera specjalnym plynem. Zlozylem
calosc, podlaczylem do komputera i smigala jak nowa.

--
     )\)\   Jarek Druzd (Raven) [http://www.raven.ae.pl]
  __ (o_o)  mailto: [raven_at_ae.pl] <*> [raven_at_freebsd.pl]