AGP2x na starym LuckyStar VP3 ?

Autor: Steve (steve_at_gip.com.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 08:53:03 MET

Byłem u kolegi no i on miał takowy problem....

Problem może banalny ale nie udało mi się go "ruszyć".
- płyta główna Lucky Star VP3 (zgodnie z instrukcją obsługująca AGP1x i 2x)
- procesor AMD K6-2 @ 366
- karta grafiki Savage 4 Pro 32MB AGP4x
- sterowniki VIA4in1 ver. 4.27
- system operacyjny MS Windows 98
- program WhatCPU

Instalacja sterowników:
- sterowniki grafiki: VGA PCI
- instalacja VIA 4in1
- instalacja sterowników Savage 4Pro

WhatCPU informuje w sekcjach dotyczących AGP że system supportuje TYLKO
AGP1x i karta grafiki pracuje na 1x.
W dokumentacji płyty jak stoi drukowanymi że płyta obsługuje AGP 2x
Ja mam w domu płytę na tym samym chipsecie (VP3) i ona obsługuje bez
problemu AGP 2x (z tymi samymi sterownikami VIA 4in1)

I nie wiem co z tym ch... zrobić.....

Czy ktoś miał grafikę na tej płycie w trybie AGP2x ?
Czy były problemy z uzyskaniem tego trybu ?
Trochę nie wierzę że to wina karty grafiki ..... (obsługuje ona AGP 1x, 2x i
4x)

Dzięki za wszelkie odpowiedzi mogące pomóc w wyjaśnieniu....

--
Steve