Re: !!!Pomozcie w kupnie kompa!!!

Autor: Squall_Leonhart (Squall_Leonhart_at_interia.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 21:02:36 MET

Witam

| Ale byl juz (jak pamietam) w 1993 r. Widze ze bardzo sie napaliles na
zakup
| w tym Bicie, choc porozgladawszy sie troche zrobilbys lepsze zakupy.
Uwazam
| ze robisz blad bo rzeczywiscie mozesz sporo przeplacic - ale to oczywiscie
| twoje pieniadze i twoj wybor...
    Npalilem sie? Owszem naplailem sie.... ale trudno mi oceniac sklep na
podstawie wypowiedzi jednej osoby... jaka mam pewnosc ze nie jestes 10
letnim szczeniakiem ktory sobie robi jaja z ludzi? A skoro juz o tym piszesz
to poprosze przyklady, porownaj cos? A moze nie byles osatnio w BICIE i sam
nie wiesz?
Dobra sory nie mam nic do ciebie ale nie bede zmienial zdania na podtawie
jednego posta

PS
Kasa niezupelnie moja
PSS