Karta Tv ????

Autor: Darek (ddaras_at_poczta.fm)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 15:19:58 MET

Pytanie laika:
Czy mozliwe jest odtwarzanie na komputerze kanalow z anteny satelitarnej lub
pakietu cyfry+?
Jaką kartę tv należy użyć, pewnie jakieś jeszcze oprogramowanie (dekodery)?
W jaki sposób to wszystko podłączyć, tzn. czy kabel antenowy musi iść do
tunera (satelity lub cyfry+) i potem poprzez jakieś złącze do karty tv
komputera, czy też kabel antenowy moze isc bezposrednio do karty tv, a tam
juz odpowiednie oprogramowanie zajmie sie całą resztą.
Chcę zrobić coś takiego: w jednym pokoju stoi tuner i ktoś tam ogląda sobie
wybrany kanał, a w drugim pokoju na komputerze ja oglądam sobie inny kanał.
Bardzo mnie interesuje rozwiązanie takiego problemu.

Z góry dzięki

Darek