Odp: Wysokie rozdzielczo?ci :(

Autor: Andrzej Skowron (cizemka_at_priv1.onet.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 13:43:53 MET

U?ytkownik Artur Gawryszczak <gawrysz_at_camk.edu.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisa3:3A609B54.E5FE2E4A_at_camk.edu.pl...

M64
> Przeinstaluj monitor, dodatkowo poczytaj moja odpowiedz na pytanie z
> poniedzialku o brak wysokich rozdzielczosci, jak nie pomoze to poproboj
> Detonatorow z nvidii zamiast sterow producenta. Winda czasem tak ma,
Wlasnie, przeinstaluj monitor a jak to nie pomoze sprawdz czy masz ustawione
Automatycznie wykrywaj monitory Plug&play
Szukaj tego w Własciwosci ekranu->Ustawienia->zaawansowane->monitor

--
Pozdrawiam
Andrzej Skowron