yamaha 4416e nie czyta plyt

Autor: Sebastian (lysy1_at_poczta.fm)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 00:59:29 MET

Witam!
Moja 2-letnia nagrywarka 4416 yamaha, przestala czytac wszystkie plytki
(poprzedzone to bylo coraz gorszym nagrywaniem - sesje sie nie konczyly
prawidlowo). Myslalem ze sie zabrudzila ale po czyszczeniu dalej nie czyta.
Co sie moglo wedlug Was stac? Przyjrzalem sie soczewce lasera, to co
zaobserwowalem to, to ze daje swiatlo (wiec chyba laser dziala). Gdy wloze
plytke to sie dosc dziwnie zachowuje, laser ustawia sie prawidlowo (chyba),
probuje czytac, ale nic z tego nie wychodzi, nie moge wyjac plytki, dopiero
pomaga ponowne wlasczenie komputera. Zdziwila mnie ta awaria, poniewaz
nagrywarka byla rzadko eksploatowana.
Czy w poblizu Katowic jest jakis serwis w ktorym moglbym ja naprawic, czy
tez nie ma szans i sensu naprawiac CDR?
Sebastian