Re: Wypalnie plyty Audio z CD-RW

Autor: Wojt_at_s
Data: Sun 14 Jan 2001 - 01:01:59 MET

> Potrzebuje pomocy. Mam problem. Jak wypalic plyte CD-RW nagrana juz
> poprzednio nagrana jako audio. Jak ja formatuje ( Adaptec Direct CD)
program
> ktory posiadam ( MusicMatch Jukebox) nie widzi jej. Jak nagrywam na
surowej
> CD-RW moge nagrac bez problemow. Moze jest jakas mozliwosc wyjscia z tej
> sytuacj.

tzn chcesz na niej nagrac Audio czy Data ?
zreszta niewazne, skasuj ja a potem nagrywaj
jak chcesz Audio to nie formatuj bo to tylko potrzebne przy
nagrywaniu pakietowym (taki twardzielek z plyty sie robi) - czyli wlasnie
DirectCD czy PacketCD
Uzyj czego innego (jak juz Adaptec to jakies EasyCD i tam powinno
byc cos w stylu Erase CD-RW) - wtedy powinna sie zrobic ta plytka surowa