Re: Szumiace glosniki

Autor: Adam Duzy (aniskiew_at_elmer.net.pl)
Data: Sat 13 Jan 2001 - 10:46:55 MET

Użytkownik Zbyszek T. <zbyszek_at_gd.home.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:93o0pt$9tp$1_at_news.tpi.pl...
> Witam

[ciach]

Wyciszyłeś wszystkia wyjścia w mikserze oprócz słuchanego?Live! ma tego troc
hę.Przy wejściu wyłącz +20dB dla mikrofonu, a jako wejście wybierz najlepeij
(u mnie) line-in.Spróbuj też wyłączyć "enviroment" - te różne reverby, choru
sy itp.
Ja mam Live! podłączony pod amplituner, i dopiero po podkręceniu głośności n
a 80% słychać szum - jak nic nie puszczam.Jak puszczę muzykę to tego nie sły
chać.
Poza tym trochę szumi po _cyfrowym_ wyjściu.Zero sumów gdy puszczam zakodowa
ne AC3 przez SPDIF.
Acha, spróbuj poprzekładać kartę zdala od innych (zwłaszcza grafiki itp.)
Możesz też w biosie spróbować włączyć Spread Spectrum (ogranicza emisje pola
EM).

--
Pozdro,
Adam Niśkiewicz