Re: Szumiace glosniki

Autor: Radosław Kuczmierczyk (radek_at_bik.pl)
Data: Sat 13 Jan 2001 - 18:59:54 MET

Każdy wzmacniacz z kolumnami można sprawdzić "na słuch" pod względem
zaszumienia przez wetknięcie na wejście wtyczki z rezystorem pomiędzy masą a
przewodem sygnałowym (po jednym rezystorku do lewego i prawego ...).
Rezystorek można dobierać w szerokich granicach 100 - 10000 ohmów.
Niech nikt nie marudzi że w ten sposób wzmacniane będą szumy cieplne
rezystora bo nie o to chodzi w tym wypadku.
Na upartego można zewrzeć przewody sygnałowe go masy.

Radek

(...)