Wydajnosc Rivy 128

Autor: gruesome [Artur Siekielski] (gruesome_at_go2.pl)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 23:00:29 MET

Czy moze ktos powiedziec cos o wydajnosci Rivy 128? Np. jak duzo jest
wolniejsza od RivyTNT w opengl, jak np. chodzi Quake2 z ta karta? Jak z
jakoscia obrazu 2D? Pytam sie bo mam okazje wywalic S3Trio3D/2X (jezeli chodzi
o jej wydajnosc, to powiem tyle, ze wszystkie uklady ma oparte na S3Virge :).
Acha no i moze ktos wie po ile to chodzi na gieldzie...
Procesor Celeron 400 + 96MB ram, plyta na ALiM1621 (wiem ze do tego by
najlepiej Voodoo3 pasowalo, ale nie moge sobie na to pozwolic).

--
kobieta była drugim błędem boga
                             /