Re: 2 licencje, 2 komputery

Autor: Boguslaw Szostak (bosz_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 14:52:44 MET

"Magdalena Busk" <magdalena_eliza_at_hotmail.com> wrote in message

> "WIBI" <wakizashi_at_poczta.onet.pl> skrev i meddelandet

> :))).
>
> W Szwecji, gdzie mieszkam, jest najmniejszy procent pirackich programow,
> na calym swiecie. Dzieki temu firma Ms, udostepnia wersje Student
> License oraz Home License, ktore kosztuja kilka(nascie) procent zwyklej
> ceny.

A moze jest tak:
Wiedzac, ze w Szwecji jest malo "piratow" MS w obronie przed ewentualna
konkurencja
ZOSTAL ZMUSZONY do obnizenia cen licencji?

GDYBY MS i inne firmy na calym siwiecie dostosowaly
ceny do wlasnosci produktu piractwo byloby bez sensu

> Poza tym, wiekszosc komputerow domowych kupuje sie w calych
> zestawach,

Bogate spoleczenstwo moze pozwolic sobie na taki luksus.
U nas czesto po paru latach wynienia sie dysk. lub plyta z procesorem.

> z pelnym oprogramowaniem, wiec rzadko jest potrzeba
> instalowania piratow.

Myli sie Pani. Jestem przekonany, ze w Szwecji TEZ czesto lamie sie warunki
licencji.
(Zwlaszcza na gry).

> pozdrawiam, mb

Boguslaw