Re: Notebook a zwisy

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 10:29:27 MET

koniecznie do BIOS'u wejść trzeba nie mówiłem o rezydencie !!!!!
ani prezydencie :-)
chodz o to ze większość notebooków ma przechodzenie w stan uśpienia i
windows na to różnie reaguje np. zwisem !!!
jak to nie zwiesza kompa ?? tzn wiesza sięęxcel czy word a windows chodzi
??
jeśli tak to wina w konfiguracji windy !!!!
Użytkownik tojad <tojad2_at_friko2.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:93kot5$t47$1_at_news.tpi.pl...
> Sam komputer nie zwisa, ale zamraza programy (word,excel itd), a jak
dostac
> sie do biosu to nie wiem. Zadnego rezydenta raczej nie ma, bo to jest
sprzet
> do pracy, wiec jest czysty.
> pozdrawiam
> tojad
> Użytkownik Raffa <rafalw_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:93jme8$b5k$1_at_news.tpi.pl...
> trzeba
pracy.