Re: Karta TV w bardzo starym sprzęcie?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 10:24:35 MET

wszystko leży !!!
nie znajdziesz karty TV na ISA ( choć pewnie są )
za wolne to jest !!
sygnał z talerza w Eurozlączu ??? jak to podłączysz do kart TV któa
obsługuje tylko naziemne i kablówe ( takie pasma )
Użytkownik Dariusz Jaworowski <darekjaw_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3A5E0D01.52E14B0B_at_poczta.onet.pl...