Re: Barracuda 30MB

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 10:50:42 MET

On Thu, 11 Jan 2001, DJ Diodak wrote:
[...]
>+ Oczywiscie jemu to sie akurat nie dziwie, taki obrot danych ma na
>+ tym dysku ze nawet najlepszy by padl. Ale zeczywiscie jak ktos ciagle
>+ nagrywa nowe pliki, sciaga z internetu potem to archiwizuje na plytki
>+ i tak w kolko ze srednio przemieli dziennie 50 GB to predzej czy
>+ pozniej dysk nie daje rady.

 Napisz, że to nieprawda, że to był dobry dowcip...
 Naprawdę... Bo będę coś musiał napisać o jakości dysków
SEAGATE :(

 Pozdrowienia - Gotfryd
...kopiujący prawie codziennie całego 13GB QUANTUM - aktualnie na
IBMa DTLA, oczywiście oprócz reszty które te dyski robią...

>+ Ogolnie Baracudy II sa poprawione pod wzgledem "grzejnosci",
>+ wydajnosci jak i odpornosci na ekstremalna jazde.

 Hm... Co do jazdy - to ów QUANTUM jeździ codziennie, latem
najczęsciej rowerem (zaliczając gleby), zimą autobusem, do tego
z rzadka spada na podłogę (coś z 5 razy, jak dotąd; oczywiście
w szufladzie i w neseserze "twardy ABS").
 Zresztą - taki sposów obchodzenia się z dyskiem jest powodem
prewencyjnego kopiowania, jak łatwo się domyśleć !

>+ pozdrawiam

 Wzajemnie, życząc mniej padających dysków -:)
- Gotfryd
PS: Z dysków co prawda "nieco" -:> droższych (SCSI 10000 rpm)
 widziałem niedawno kika szafek (1TB razem) w których w ciągu
 kwartału "mielenia na okrągło" padł 1 (słownie: jeden) dysk
 i wszyscy narzekają -:) A te dyski *pracują*...

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.