Re: 486 i 20GB dysk

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_Iname.com)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 10:34:06 MET

Hi,

Xaltuton wrote:

> Pare razy uzylem EZDrive'a u klientow i raz czy dwa byla chryja,
> poniewaz pokaszanilo cala partycje i poginely wazne pliki,

Ale to raczej nie wina samych programów, tylko jakichś czynników
zewnętrznych. Nawet bez EZDrive zdarza się potracić całe partycje
na skutek jakiejś awarii.

> ktorych nie dalo sie juz odzyskac (oczywiscie, jak to w wielu
> firmach, nikt nie myslal o backup'ie). IIRC EZDrive zmienial
> partycje na "niedosowa", do ktorej spod czystego dosu sie nie dalo

Błąd. EZDrive tak robił tylko jeśli mu się zdecydowanie kazało
tak robić. Normalnie partycje EZDrive są całkowicie DOSowe i
jak już mówiłem podłączając dysk do komputera obsługującego
duże pojemności dysków IDE można się dostać do wszystkich
danych w razie utraty sterownika w MBR.

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |