Re: IBM DJNA i Seagate U5 = SZOK !!!

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 15:48:18 MET

Rafał Kumorek wrote:
[...]
> 1.Przypuszczałem, że skoro Seagate wydala w read burst w UDMA100 nawet
> 69 MB/s to u mnie bedzie to około 60 MB/s - Nic bardziej błędnego.
> Zachował się jak zwykły Seagate UDMA66 czyli 49 MB/s.

Po pierwsze primo - nie warto porównywać wydajności burst, bo to w
większości zależy od konfiguracji systemu.

[...]
> Kopiowany był duży plik 700 MB Windows Commanderem, a zużycie procesora
> było stałe ... 100 % !!!!

A to świadczy, że najprawdopodobniej miałeś nie uaktywnione DMA -
obciążenie procka powinno być minimalne.
W tej sytuacji to on może być wąskim gardłem, a nie wydajność dysków.

Jakim programem sprawdzałeś wydajność? Może sprawdź HDTach i podaj
wyniki.
Możesz też odwiedzić http://www.storagereview.com/

--
Pozdrawiam,