Re: ultra ATA/66

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 02:02:39 MET

The dobi wrote:

>Witam,
>w jaki sposob (o ile sie da) mozna sprawdzic czy dysk jest na ultra
>ata/66 (nie mam zadnego opisu, a na dysku nic takiego nie pisze,
>wiem jedynie ze jest to dysk ultra ata-3 a i tak nie wiem co to
>znaczy).

Przy okazji moze ktos wie JAK do K@@@@@@ przelaczyc DEBILNY WD
307AA na udma66 ? ten progs z www WDka jest do bani .. ciagle tylko wypisuje mi
readme i zwis :((( , no chyba ze ten dysk mimo walonego w pupe udma66 na
transfer (ten z HDtacha) 27.5mb/s max (chodzi o transfer kontrolera a nie
zewnetrzny dysku)

--
RusH     // Never argue with a fool. Someone
http://www.kki.net.pl/~prush // watching may not