Re: Problem z dyskiem

Autor: Phobos (phobos_at_polbox.com)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 02:01:39 MET

Użytkownik Jacek Czerniawski <jaco_at_sound.eti.pg.gda.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:93g661$jhs$1_at_korweta.task.gda.pl...
> Niestety nie. W ogóle nie chce czytać z tej partycji. (ani winda, ani
linux)
> tylko Norton disk doctor pokazuje ile jest tam zajete i ile ma cała
> partycja.

Miałem podobny problem, tyle że partycję "popsułem" prawie z premedytacją.
IMHO partycja jest do uratowania!!!
Mam gdzieś program którym to naprawiłem, tylko teraz nie chce mi się
szukać.... gdzieś głęboko zakopany.
Jak Ci zależy to pisz na priva.

Pozdrawiam