Re: Gadająca płyta - MSI K7T Pro2

Autor: onkel jurak (onkel_jurak_at_justmail.de)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 23:14:37 MET

"Arkadiusz Soroka" <ipitaa_at_cc.uni.torun.pl> schrieb im Newsbeitrag

> Niedawno skladalem athlona 800 na ww plycie i nic nie gadalo. Znajomi z
> zaprzyjaznionego sklepu potwierdzili, ze kiedys plyty sie odzywaly, a
> ostatnio nie. W kazdym razie w dokumentacji wyczytalem ze komunikaty
> glosowe sa w przypadku problemow, np luzny kabel ide, itp. Moze sprawdz
> wszystkie polaczenia, ewentualnie zmien slot pamieci na inny. Podobno
> odlaczenie glosniczka nic nie daje.

> P.S. pomysl z ostatniej chwili: poniewaz w BIOSie nie znalazlem ustawienia
> granicznej temperatury alarmu i wylaczenia (moze zle szukalem?) to czy aby
> [...]

czesc !
caly pic na tym wlasnie polega, ze tak jak i u kolegi, ktory rozpoczal ten
watek, - wszystko raczej gra ! sprawdzalem wszystko wielokrotnie. to cos
gada podczas startu bez wzgledu na to czy krece, czy tez nie (d600) i ile
dostanie pradu. obecnie chodzi na 850 ,a temperatura, gdy syn wyzyluje
maszyne kilkugodzinnym graniem w 3d, osiaga 50°C. po za tym u mnie gada
tylko podczas startu, czyli gdy jest jeszcze zimno. nie wiem czy mogloby to
miec jakies znaczenie, ale za jakis czas, tak czy siak chce zmienic
zasilanie na 300, bo mam dosyc pradozerna grafike. nie wiem, - moze to cos
zmieni, a moze i nie :-)
w kazdym badz razie, - dzieki za zainteresowanie.
pozdrawiam
jurek