Re: Gadająca płyta - MSI K7T Pro2

Autor: Arkadiusz Soroka (ipitaa_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 17:47:41 MET

On Mon, 8 Jan 2001, onkel jurak wrote:

> hi!
> u mnie jest ten sam problem. tzn. podczas kazdego startu cos tam komunikuje,
> czego zrozumiec sie nie da. gdy przelaczylem z chinskiego na angielski, to
> brzmi to teraz wlasciwie tak samo, tylko jakby od tylu ;-) kilku ludzi
> znajacych angielski lepiej niz ja, tez polamalo sobie na tym jezyk. do tego
> lampki swieca sie wszystkie w kolorze zielonym, co wskazywalo by na
> wewnetrzny problem plyty, ale w sklepie w ktorym ja kupilem nie doszukali
> sie niczego niewlasciwego i nie wiem teraz czy domagac sie wymiany plyty,
> [...]

Niedawno skladalem athlona 800 na ww plycie i nic nie gadalo. Znajomi z
zaprzyjaznionego sklepu potwierdzili, ze kiedys plyty sie odzywaly, a
ostatnio nie. W kazdym razie w dokumentacji wyczytalem ze komunikaty
glosowe sa w przypadku problemow, np luzny kabel ide, itp. Moze sprawdz
wszystkie polaczenia, ewentualnie zmien slot pamieci na inny. Podobno
odlaczenie glosniczka nic nie daje.

przy okazji: thunderbird 800 ze zwyklym wiatrakiem + silikon = 42 oC To
chyba niezly wynik?

Pozdrawianko!

Arkadiusz Soroka
Zaklad Plastyki Intermedialnej UMK

mailto:ipitaa_at_cc.uni.torun.pl

P.S. pomysl z ostatniej chwili: poniewaz w BIOSie nie znalazlem ustawienia
granicznej temperatury alarmu i wylaczenia (moze zle szukalem?) to czy aby
gadanie nie jest zwiazane z przegrzaniem? Ile masz stopni?