Re: reinstalacja

Autor: Sobom (sobom_at_go2.pl)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 19:32:41 MET

> norton ghost 2001 pozwala na zrzut calej partycji na bootowalna cd-r.
> startujac z niej laduje sie najpierw to co normalnie znajduje sie na
> dyskietce startowej, a potem mozesz przeniesc zawartosc kopii na partycje.

Z tego co napisales wynika, ze do stworzenia plyty z systemem i dodatkami
wystarczy norton ghost 2001 (i tu pytanie, czy NG2001 i 6.0 to to samo).

>program do nagrywarki nie gra roli, bo wcale nie musi obslugiwac funkcji
>tworzenia bootowalnych plyt ( w moim przypadku, zabytkowy easycreator 3.5)
>to troszczy sie juz sam ghost.

Jesli mozesz to napisz mi krok po kroku w jaki sposob zrobic obraz partcji
(razem z zapisaniem jej na cd-r). I zeby stworzona plyta po wlozeniu jej do
CD-romu zgrala na partcje C swoja zawartosc (przy zalozeniu, ze dysk jest
czysciutki i sa nan nim np. 2 puste partcje - C i D)
P.S. Jakie opcje nalezy ustawic w Norton Ghost 6.0