Re: reinstalacja

Autor: onkel jurak (onkel_jurak_at_justmail.de)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 10:57:07 MET

"Sobom" <sobom_at_go2.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Hey
> Myslalem o czyms takim, zeby po reinstalacji systemu i zainstalowaniu
> wszystkich sterow i programow uzytkowych przerzucic to wszystko na CD-R,
> tworzac plyte butowalna. Nie wiem tylko, czy to wystarczy.
> Moze ktos juz robil cos takiego i moglby sie podzielic informacjami :))

norton ghost 2001 pozwala na zrzut calej partycji na bootowalna cd-r.
startujac z niej laduje sie najpierw to co normalnie znajduje sie na
dyskietce startowej, a potem mozesz przeniesc zawartosc kopii na partycje.
program do nagrywarki nie gra roli, bo wcale nie musi obslugiwac funkcji
tworzenia bootowalnych plyt ( w moim przypadku, zabytkowy easycreator 3.5) o
to troszczy sie juz sam ghost.
pozdr.
jurek