Re: Denerwujacy problem.

Autor: D. Galt (dangalt_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 18:25:10 MET

Użytkownik Grzegorz Swiecanski <grzegorz.swiecanski_at_poczta.fm> w wiadomo?ci
do grup dyskusyjnych napisał:93fpe7$rvs$1_at_news.tpi.pl...
> Zamarzanie ekranu...
>
> Popatrz ile ja juz maili o takiej tematyce napisalem... Zadnej skutecznej
> pomocy nie otrzymalem... Mam ten problem na 2 kompach... RAM'y 5 razy
> zmienialem, zasilacz 300W ( tez zmienialem ) i nic... Grafika - moj GF2MX,
> kumpel RIVATnT2M64 ... To samo !
>
> Tego rodzaju postow czytalem juz kilkanascie... Nikt rozwiazania nie
> znalazl..

 Rozumiem, ze nie ma panaceum. Chcialem sie tylko dowiedziec o potencjalne
metody jakimi mozna zlokalizowac przyczyne problemow.
Spotkalem sie z sugestiami, ze winna moze byc plyta. AOpen nie uchodzi za
bardzo renomowanego producenta...
W kazdym razie czegos sie dowiedzialem.

Przez jakis czas myslalem, ze to jakas wada procka - ale wszyscy zgodnie
twierdza,
ze raczej nie.

Dzieki
Dan