Odp: Denerwujacy problem.

Autor: Bryxon (bryxon_at_poczta.fm)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 00:50:38 MET

Użytkownik Grzegorz Swiecanski <grzegorz.swiecanski_at_poczta.fm> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:93fpe7$rvs$1_at_news.tpi.pl...
> Zamarzanie ekranu...
>
> Popatrz ile ja juz maili o takiej tematyce napisalem... Zadnej skutecznej
> pomocy nie otrzymalem... Mam ten problem na 2 kompach... RAM'y 5 razy
> zmienialem, zasilacz 300W ( tez zmienialem ) i nic... Grafika - moj GF2MX,
> kumpel RIVATnT2M64 ... To samo !
>
> Tego rodzaju postow czytalem juz kilkanascie... Nikt rozwiazania nie
> znalazl..

O przepraszam, ale ja znalazlem........
W _moim_ przypadku bylo to ewidentne przegrzewanie sie grafiki (TNT2 Vanta)
..
Proponuje test :
Obciazyc system graficznie (gierka 3d)
Otworzyc obudowe i trzymac paluch na radiatorze karty albo lepiej tak by
dotykac przynajmniej czesciowo scalaka( - gl. ukladu)
jak sie grzeje - to wentylator
i juz.
Ja mam dodatkowy z boku obudowy i dmucha na wszystkie karty przy okazji
Problemy skonczyly sie natychmiast......

pzdr
BryXon